• KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!

Mitsubishi SRK 35 ZMX-S Multi Klima İç Ünite

Stok Durumu: Stokta Yok

Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 11942 Btu/h soğutma ve 15354 Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı SRK 35 ZMX-S Mitsubishi multi klima iç ünite.

Mitsubishi klima merkezinden alınır. Mitsubishi klima yetkili satış ve servis merkezi. En uygun Mitsubishi multi klima iç ünite fiyatları.

KAPASİTE HESABI

BTU Hesabı Yapın

İhtiyacınıza En Uygun Ürünü Seçin

BTU Hesabı Yapmak İçin Tıklayın

SIKÇA SORULAN SORULAR

Klima model seçimi nasıl yapılır? Klima satın almadan önce klima uzmanlarından yardım almanız gerekli. Ayıca en önemli özellikleri olan A sınıfı kaliteye dikkat etmelisiniz. Az elektrik harcayan A sınıfı klimalar ile daha çok tasarruf edersiniz. Aynı zamanda uzun süre kullanabileceğiniz ve güvenilir marka klimaları seçmelisiniz. COP (Coefficient Of Performance) performans katsayısı anlamına, EER (Energy Efficiency Ratio) ise elektrik verimliliği anlamına gelmektedir. Bir klimanın ne kadar verimli olduğunu anlamak için bu değerlere bakmak gerekir. Bir klimada bu değerler ne kadar yüksekse klima o kadar kalitelidir diyebiliriz. Klimanın içerisindeki hava üfleyen kompresörün ortamın ihtiyacına göre çalışma kapasitesini kendi kendine arttırması ve azaltması anlamına gelen klima teknolojisidir. İnverter özelliği olmayan klimalar ortamı sürekli aynı kapasitede hava üfleyerek ısıtmakta/soğutmakta, bunu yaparken de ortam belli bir ısıya ulaştığında klima otomatik kapanmakta, ortamın ısısı düştüğünde ise otomatik açılmaktadır. Kapasite hesabı klimanın takılacağı bölgeye, pencere alanlarına, ortamda bulunacak kişi sayısına vb. özelliklere göre değişmektedir. Bu hesabı yapmak için özel uygulamalar ya da danışmanlar gerekebilir. BTU denilen ısıtma ve soğutma kapasitesinin kullanacağınız odanın şartlarına uygun olması gerekir. Tavan yüksekliği, bölge sıcaklıkları, mekandaki eşya ve kişi sayısı da BTU hesaplamalarında önem arz eder. Bu hesabı kendiniz yapmak yerine servisinize bırakabilirsiniz.

Devamı İçin Tıklayın

multi-klima-ic-uniteler

Mitsubishi SRK 35 ZMX-S Multi İç Ünite Klimalar

iyon
Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 11942 Btu/h soğutma ve 15354 Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı SRK 35 ZMX-S Mitsubishi multi klima iç ünite.

Özellikleri – Çoklu Sistem Tek Merkezden Kontrol…

Tek merkezden birden fazla klima sistemini yönetmenizi sağlayan, şık ve modern tasarımlı, güçlü hava salınımı ile ev ve iş yerlerinde tercih edebileceğiniz multi klimaların özellikleri:

Gelişmiş kontrol

Tek dış üniteye sahip yapısı ile aynı anda çoklu klima yönetim sistemi.

Tasarım esnekliği

Alanın büyük ve küçüklüğüne göre modüler yaklaşım ve çözümler.
fonksiyonlar

Kolay kurulum ve bakım

Sistemi kat veya bölge bazında entegre etmeye olanak tanır.

Sessiz çalışma sistemi

Üstün performansı ile iç mekan ses seviyesi şartlarının karşılanmasını sağlar.

Multi Sistemlerin Avantajları – Havanızı Kontrol Edin!

  • Farklı kapasitede dış üniteler ve iç üniteler sayesinde geniş kombinasyon imkanı tanır.
  • Yüksek enerji tasarrufu ile bütçe dostudur.
  • A enerji sınıfı özelliği sayesinde minimum enerji ile maksimum verim sağlar.
  • Bireysel ve merkezi kontrol sistemleri ile yönetim kolaylığı sağlar.
  • En zor yerlerde kolay borulama ve montaj imkanı verir.
  • Kompakt ölçüleri sayesinde kolay montaj sağlar.
  • İç ünite sesini rahatsız etmeyecek seviyede tutulmasını sağlar.
  • Elektrik kesintisinden sonra otomatik olarak yeniden çalışmaya başlar.

Neden Multi Sistem Klima?

  • Her mekanda rahatlıkla kullanabilirsiniz.
  • Verimli çalışma sistemi ile düşük faturalar ödersiniz.
  • Tek sistemden yönetilebilir.
  • Rahat taşınma ve montaj özellikleri vardır.
  • Düşük ses seviyesi ile konfor sağlar.
Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.
BTU

Enerji Sınıfı

Metrekare

Kapasite - Soğutma (kW)

Kapasite - Isıtma (kW)

Ses Seviyesi - Soğutma İç Ünite dB(A)

Ses Seviyesi - Soğutma Dış Ünite dB(A)

Ses Basınç Seviyesi - Soğutma dB(A)

Ses Basınç Seviyesi - Isıtma dB(A)

Hava Debisi - Soğutma İç Ünite (m3/dk)

Hava Debisi - Soğutma Dış Ünite (m3/dk)

Boyutlar - İç Ünite (mm)

Net Ağırlık - İç Ünite (kg)

Borulama Çapları - Sıvı / Gaz (mm)

Soğutucu Akışkan

Filtreler

,

Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Be the first to review “Mitsubishi SRK 35 ZMX-S Multi Klima İç Ünite”

Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.