klima.com.tr uzmanları satın alma sürecinde ve sonrasında bilgi ve deneyimlerini sizlerle paylaşıyor. Hangi ürünü hangi ödeme seçenekleri ile alacağınızı, güvenlik uygulamalarımızı, kargo ve iade koşullarımızı öğrenmek için sıkça sorulan sorularımıza bir göz atın…
Sitenize nasıl üye olabilirim?
Web sitemize üye olmak için sağ üstte yer alan “Üye Girişi” bölümünden üye olabilirsiniz. Kişisel bilgilerinizi girerek size özel bir sayfa oluşturabilirsiniz.
Sitenizde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Sitemizdeki menülerin içerisinde yer alan filtreleme özellikleri ile aradığınız ürünü rahatlıkla bulabilirsiniz. Ayrıca ürün arama butonumuzu kullanarak arama yapmak istediğiniz ürünün adını/kodunu/modelini yazabilirsiniz.
Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
Satın alacağınız ürünü “Sepete Ekle” butonuna tıklayarak sepetinize ekleyin. Sonrasında “Satın Al” butonu ile sonraki aşama olan teslimat ve fatura bilgileri bölümüne geçin. Ödeme şeklinizi seçerek talep edilen bilgilerin girişini yapın. Kredi kartı ile yapılan ödemelerde siparişi onayladığınız taktirde bankanıza ve firmamıza bilginiz ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz onaylanır. Satın alınan ürün, kargo şirketimiz aracılığı ile seçtiğiniz adrese teslim edilir. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş takip modülüne yönlendirecektir. Sipariş numarası, ödeme ve sipariş takip aşaması için gereklidir.
Hangi ödeme yollarını kabul ediyorsunuz?
Web sitemiz üzerinden yaptığınız alışverişleri Banka Havale/EFT, Kredi Kartı, Posta Çeki, Mail Order, Kapıda Ödeme ve Elden nakit ödeme seçenekleri ile ödeyebilirsiniz. Kredi kartı ödemelerinizde 3D Secure güvenlik prosedürü uygulanır. Havale/EFT yaptıracaksanız siparişinizin ödeme aşamasında havale/EFT seçeneğinden ödeme yapmak istediğiniz bankayı seçerek gerekli bilgileri vermelisiniz. Dekontunuzu siparişiniz size ulaşana kadar saklayınız.
Kargo ücreti fiyatlarınıza dahil mi?
500 TL üzeri alışverişlerinizde ve İstanbul içi adreslere kargo ücretini biz karşılıyoruz.
Siparişim için farklı teslimat ve fatura adresi seçebilir miyim?
Siparişinizi istediğiniz adrese teslim alabilirsiniz. Ayrıca fatura bilgileriniz de belirttiğiniz adrese gelir. Ürünler, teslimat adresinize irsaliye ile gönderilmekte ve faturanız 7 iş günü içinde fatura adresinize posta ile gönderilmektedir.
Ürün iade koşullarınız nelerdir?
Mesafeli satışlarda 4822 sayılı kanun gereğince tüketicinin korunması hükmüne istinaden, tüketicinin hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren yedi gün içerisinde malı veya hizmeti reddederek sözleşmeden cayma hakkının var olduğunu ve cayma bildiriminin satıcı veya sağlayıcıya ulaşması tarihinden itibaren malı geri almayı taahhüt ederiz.
7 günü aşan iade talebi durumunda ne yapıyorsunuz?
Teslim tarihi üzerinden iade için 7 günden fazla süre geçtiği taktirde, iade talebiniz tedarikçi firmaya yönlendirilecektir. Durum firmanın inisiyatifindedir.
Sadece internetten mi satış yapıyorsunuz?
Sadece online olarak değil İstanbul’un Florya, Bakırköy, Beyoğlu gibi ilçelerinde yer alan mağazalarımızda da satış yapmaktayız. Ürünlerimizi almak için merkezimize de gelebilirsiniz.
Gizlilik ve güvenlik bildirimlerini nasıl saklıyorsunuz?
Kişisel bilgileriniz Satış ve Servis Merkezimiz tarafından güvence altına alınmaktadır. Bilgileriniz güvenlik ve gizlilik önlemlerimiz ışığında saklanmaktadır.
Mesafeli sözleşmesi nedir?
Mesafeli sözleşmesi tüketici ve satıcı firmanın haklarını korumak için düzenlenmiş olan kanundur. Şirketimizle müşterimiz arasında fiziki bir temas olmaksızın, firmamızın uzaktan bir iletişim tekniği aracılığı ile mal satışı ve hizmet sunumu teklifinin müşterilerimize iletilmesi ve müşterilerimizin da aynı veya başka bir iletişim tekniği ile onayını bildirmesi esasına dayalı bir sözleşme türüdür.
Üye olmak zorunlu mudur?
Web sitemizden alışveriş yapmak istiyorsanız üye olmanız gerekiyor.
Klima fırsatları nedir? Hangi sıklıkta oluyor?
Klima fırsatları farklı zamanlarda düzenlenen ve sizlere klima alışverişlerinizde kolaylık sunan bir uygulamamızdır.
Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım?
Siparişiniz tamamlandığında mail adresinize ve ekranınıza sipariş numaranız ve ayrıntılı bilgisi gelecektir. Bu bilgiyi inceleyerek siparişinizin doğru olup olmadığını kontrol edebilirsiniz.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Sipariş işlemlerinizi bitirdiğinizde ancak siparişinizi iptal edeceğiniz zaman iletişim numaralarımızdan bize ulaşabilirsiniz. İptal için işleminiz yapıldığı taktirde en kısa sürede iptalinizi tamamlamaktayız. Ancak iptalinizin yapılabilmesi için siparişinizin kargoya verilmemesi gerekmektedir.
Teslimat süresi kaç gündür?
Siparişlerinizin teslim edilme süresi 1 – 3 iş günü arasında değişmektedir. Firmamızın kargoya teslim ettiği ürünlerde yaşanacak sorunlar kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Klimanızın adresinize ulaşması bulunduğunuz ile göre değişebilir.
Kredi kartı olmayanlar nasıl alışveriş yapabilir?
Kredi kartı olmadan alışveriş yapacak olan müşterilerimiz kapıda ödeme ve banka havalesi seçeneklerinden yararlanarak ödemelerini yapabilirler.
Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Yukarıda da bahsettiğimiz SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmektedir. Böylece satın alma süreci sadece sizin ve bankanızın arasında geçmektedir. Hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır.
İptal ve iade edilen ücret hesabıma ne zaman yansımış olur?
İptal ve iade edilen siparişlerin ücretleri 24 saat içerisinde kredi kartınıza iade edilir. Ancak kredi kartı ekstrenizde iade tutarın görüntülenmesi bankaya bağlı olarak 3 ila 7 günü bulabilir. Taksitli alışverişlerde iade ücretleri taksit tutarınca kartınıza yansır.
Ücretsiz keşif hizmeti veriyor musunuz?
Talep ettiğiniz taktirde ücretsiz keşif hizmeti vermekteyiz. 444 1 156 numaralı çağrı merkezimizden ücretsiz keşif talebinde bulunabilirsiniz.
Sitenizde satılan ürünler garantili midir?
Sattığımız ürünler ithalatçı veya imalatçı firma(İklimsa) garantisi altındadır. Satış, bakım ve onarım işlemleri firma tarafından yapılmaktadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile en yakın yetkili servis merkezine ulaştırmanız gerekir.
Üyelik ücretli midir?
Web sitemize üye olurken hiçbir ücret ödemezsiniz.
Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?
Web sitemizde ürünlerin düzenli stok bilgileri girilmektedir. “Tükendi” şeklinde görünen ürünler için sipariş alınamamaktadır. Güncel stoklar için iletişim adreslerimizden bize ulaşabilirsiniz.
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Siparişinizi giriş yaptıktan sonra “Sipariş Geçmişi” bölümünden takip edebilirsiniz. Sipariş numaranızı girerek hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz.
Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Web sitemizden satın aldığınız ürünler verdiğiniz adrese gönderilmek üzere anlaşmalı olduğumuz kargo firması ile size ulaşır.
Sitenizin güvenliği olduğuna nasıl ikna olurum?
Web sitemizde yer alan sipariş sayfalarında haberleşme 256 bit SSL (Secure Socket Layer) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır. HTTPS kullanılarak girdiğiniz bilgilerin sadece bankanıza ulaşması sağlanır.
Çağrı merkezine ve müşteri hizmetlerine hangi saatlerde ulaşabilirim?
Hafta içi ve Cumartesi günleri 08.30 / 19.00 saatleri arasında ulaşabilirsiniz. Pazar günü çağrı merkezi hizmeti vermemekteyiz. Acil durumlarda mail atarak bize ulaşabilirsiniz.
Kredi kartım onaylanmadı, sebebi nedir?
Kart numaranızın hatalı olması, son kullanma tarihinin geçmiş olması, ek kartın iptal edilmiş olması, banka ile bağlantı sorununun yaşanması vb. Bu gibi durumlarda bankanızı arayarak destek istemelisiniz.
Hafta sonu aldığımız ürünleri ne zaman teslim alırız?
Hafta sonu yaptığınız alışverişleri Pazartesi günü itibariyle işleme alırız. 1 – 3 gün içinde yola çıkan ürünleriniz kargoya ve bulunduğunuz ile göre adresinize getirilir.
Garanti şartları nelerdir?
Web sitemizde yer alan ürünlerin tamamı ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürün arıza durumlarında servis talebi için firmamıza ulaşmanız gerekir. Tarafımıza göndereceğiniz ürünlerde ise ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine bizim tarafımızdan ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır.
Kargo ve iade koşulları nelerdir?
Siparişlerinizin onaylanması ile birlikte klimalarınız 1-3 iş günü içinde kargoya verilir. Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.