• KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!
  • KAMPANYALI ÜRÜN!

Mitsubishi FDEN 125 VNXVDF Tavan Tipi Klima

Stok Durumu: Stokta Yok

Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 42650 Btu/h soğutma ve 47768 Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı FDEN 125 VNXVDF Mitsubishi tavan tipi klima.

Mitsubishi klima merkezinden alınır. Mitsubishi klima yetkili satış ve servis merkezi. En uygun Mitsubishi tavan tipi klima fiyatları.

KAPASİTE HESABI

BTU Hesabı Yapın

İhtiyacınıza En Uygun Ürünü Seçin

BTU Hesabı Yapmak İçin Tıklayın

SIKÇA SORULAN SORULAR

Klima model seçimi nasıl yapılır? Klima satın almadan önce klima uzmanlarından yardım almanız gerekli. Ayıca en önemli özellikleri olan A sınıfı kaliteye dikkat etmelisiniz. Az elektrik harcayan A sınıfı klimalar ile daha çok tasarruf edersiniz. Aynı zamanda uzun süre kullanabileceğiniz ve güvenilir marka klimaları seçmelisiniz. COP (Coefficient Of Performance) performans katsayısı anlamına, EER (Energy Efficiency Ratio) ise elektrik verimliliği anlamına gelmektedir. Bir klimanın ne kadar verimli olduğunu anlamak için bu değerlere bakmak gerekir. Bir klimada bu değerler ne kadar yüksekse klima o kadar kalitelidir diyebiliriz. Klimanın içerisindeki hava üfleyen kompresörün ortamın ihtiyacına göre çalışma kapasitesini kendi kendine arttırması ve azaltması anlamına gelen klima teknolojisidir. İnverter özelliği olmayan klimalar ortamı sürekli aynı kapasitede hava üfleyerek ısıtmakta/soğutmakta, bunu yaparken de ortam belli bir ısıya ulaştığında klima otomatik kapanmakta, ortamın ısısı düştüğünde ise otomatik açılmaktadır. Kapasite hesabı klimanın takılacağı bölgeye, pencere alanlarına, ortamda bulunacak kişi sayısına vb. özelliklere göre değişmektedir. Bu hesabı yapmak için özel uygulamalar ya da danışmanlar gerekebilir. BTU denilen ısıtma ve soğutma kapasitesinin kullanacağınız odanın şartlarına uygun olması gerekir. Tavan yüksekliği, bölge sıcaklıkları, mekandaki eşya ve kişi sayısı da BTU hesaplamalarında önem arz eder. Bu hesabı kendiniz yapmak yerine servisinize bırakabilirsiniz.

Devamı İçin Tıklayın

tavan-tipi-klimalar

Mitsubishi FDEN 100 VNXVDF Tavan Tipi Klima

Mitsubishi’den İklimsa güvencesinde, 42650 Btu/h soğutma ve 47768 Btu/h ısıtma kapasitesi ile çalışan R410A gazlı, A sınıfı FDEN 125 VNXVDF Mitsubishi tavan tipi klima.

Özellikleri – Kolay Kurulum, Mekandan Tasarruf

Her mekana özel ve değiştirilebilir kapasiteleri, sessiz çalışma stili ve yüksek performansı, geniş hava salınımı ile maksimum konfor sunan tavan tipi klimaların özellikleri:
iyon

Kompakt ve Modern Tasarım

Tüm modellerin sade, modern tasarımı sayesinde rahat bir kullanım sağlanır.

Geliştirilmiş Montaj Pratikliği

Bağlantı borusunun arka, sağ ve yukarı olarak ayarlanabilmesi esnek borulama imkanı sağlar.

24 Saat İyon

Klimanın ana gövdesinde, havayı kötü kokulardan arındıran, antibakteriyel turmalin levha bulunur. Negatif iyonlar üreten turmalinler, klima çalışmasa dahi temiz hava sağlar.

Doğal Enzim Filtresi

Doğal enzim filtresi kirli havayı emer. Bakteriler ortadan kaldırılır, böylece ortama temiz hava verilir.
fonksiyonlar

Alerjen Filtresi

Alerjen filtresi, enzim ve üre alerjenlerini deaktive eder, mantar, bakteri ve diğer alerjenik bileşikleri yok eder. Mekandaki havayı her zaman taze tutar.

Aktif Karbon Filtresi

Havadaki birçok kokunun giderilmesini ve zararlı kimyasal gazların etkisiz hale getirilmesini sağlar.

Tavan Tipi Klimanın Avantajları – Tasarruf Sağlayan Teknoloji

  • Büyük alanlar için kullanım kolaylığı sağlar.
  • Ayarlanan sıcaklığa hızla ulaşabilir.
  • Tozları etkin bir şekilde toplar.
  • Minimum enerji ile maksimum verim sağlar.
  • Sessiz çalışma özelliği ile rahatsızlık vermez.
  • Elektrik kesintisinden sonra otomatik olarak yeniden çalışmaya başlar.
  • Ev ve işyerlerindeki genel kullanım için uygundur.
  • Kumandalı kullanım ile mekanlarda rahatlık sağlar.
  • Kolay kurulum imkanı verir.

Neden Mitsubishi İnverter Tavan Tipi Klima

  • Güçlü ısıtma kapasitesi sağlar.
  • Üstün tasarım özelliği.
  • Geliştirilmiş montaj pratikliği.
  • Enerji tasarrufu sağlayarak düşüm maliyetle ihtiyaçlarını karşılama olanağı sağlar.
  • Bakımı oldukça kolaydır.
Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.
BTU

Enerji Sınıfı

Metrekare

Güç Kaynağı

Kapasite - Soğutma (Btu/h)

Kapasite - Isıtma (Btu/h)

Enerji Sarfiyatı - Soğutma (kW)

Enerji Sarfiyatı - Isıtma (kW)

Ses Seviyesi - Soğutma İç Ünite dB(A)

Ses Seviyesi - Soğutma Dış Ünite dB(A)

Boyutlar - İç Ünite (mm)

Boyutlar - Dış Ünite (mm)

Net Ağırlık - İç Ünite (kg)

Net Ağırlık - Dış Ünite (kg)

Maksimum Borulama Uzunluğu (m)

Maksimum Kot Farkı - Dış Ünite Yukarıda / Aşağıda (m)

Borulama Çapları - Sıvı / Gaz (mm)

Soğutucu Akışkan

Dış Ortam Çalışma Sıcaklığı Aralığı - Soğutma (C)

Dış Ortam Çalışma Sıcaklığı Aralığı - Isıtma (C)

Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

Be the first to review “Mitsubishi FDEN 125 VNXVDF Tavan Tipi Klima”

Görmüş olduğunuz ürünün kargolama işlemleri kredi kartı ile yapılan alışverişlerde 15.00’dan önce işlem yapılması halinde aynı gün gerçekleştirilecek olup, 15.00’dan sonra yapılan alışverişler ise bir sonraki iş gününde kargoya verilecektir. Havale ile gerçekleştirilecek alışverişleriniz ise firmamızla 15:00’ dan önce iletişime geçilmesi halinde aynı gün, bu süreden sonra iletişime geçilmesi halinde ise ertesi iş gününde kargolama işlemi gerçekleştirilecektir.

Ürünün teslim edilmesi ise bulunulan bölgenin mesafesine göre 1 gün ila 7 gün arasında değişkenlik gösterebilmektedir. (Marmara bölgesi 1-3 gün, diğer bölgeler 1-7 gün)

Siparişleriniz kargoya verildikten sonra sistemimizde kayıtlı olan mail adresinize, size teslim edecek olan kargo firması ve takip numaranız gönderilecektir.

Siparişlerinizi takip etmek için size gönderilen takip numarası ile kargo firmasının internet adresinden siparişinizin ne durumda olduğunu öğrenebilirsiniz.

Sitemizden almış olduğunuz ürünlerin tamamı üretici firmaların garanti kapsamı altındadır. Herhahgi bir arıza, ayıplı ürün olması durumunda ilgili markanın yetkili servisine ürününüzü götürerek servis hizmeti alabilirsiniz.
Ürünler elinize ulaştığında İstanbul için 444 11 56 İklimplus çağrı merkezini, Türkiye geneli ve Kıbrıs için 444 55 46 İklimsa çağrı merkezi veya İklimsa web adresinden en yakın yetkili servise ulaşıp klima montajınızı ücretsiz yaptırtabilirsiniz (Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerlidir). Garanti belgesi montajı yapan yetkili servis tarafından onaylanarak size teslim edilecektir.

Ücretsiz Kurulum


Klimanın standart bir eve veya işyerine kurulması için gerekli olan montaj parçaları, montaj esnasında ücretsiz olarak verilmektedir. Klimanın çalıştırılması için gereken montaj işlemleri ve parçaların temini (dış ünite askısı, iç-dış ünite arasındaki bakır boru, drenaj borusu ve ara bağlantı kablosu ve duvar tipi klimalarda montaj bedeli 5 metreye kadar dahildir.) yetkili servisler tarafından ilgili montaj prosedürü çerçevesinde ücretsiz olarak sağlanır.

Ücretsiz Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Tüm duvar tipi modelleri
• Duvar tipi inverter modeller

Ücretli Montajı Yapılan Klima Tipleri


• Salon tipi
• Kaset tipi
• Kanallı tip
• Yer tavan tipi
• Tavan tipi
• Yer tipi
• Multi tip
• Hava perdeleri

Ücretli montaj fiyatlarını öğrenmek için yetkili servisleri arayabilirsiniz. Montaj ücretleri İklimsa tarafından belirlenir ve tüm Türkiye için geçerlidir.

Klimanın kurulacağı mekânda yeterli ve güvenli bir elektrik tesisatı bulunması zorunludur. Klima için gerekli olan elektrik tesisatının tüketici tarafından çektirilmesi gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen montaj işlemi sırasında montaj işçiliği için tüketiciden herhangi bir ücret talep edilmez.

Ücretsiz montaj kapsamı dışında kalan tüm özel durumlar için masraflar tüketici tarafında karşılanmak koşuluyla, her türlü hizmet İklimsa yetkili servisleri tarafından verilebilir veya yetkili kişilere yaptırılmak üzere organize edilebilir.

Ücretsiz Montaj Kapsamı Dışında Kalan Özel Durumlar


• Dış ünite montajı için gerekirse iskele, vinç veya itfaiye merdiveni gibi gereçlerin sağlanması
• Çatı veya çatı arasına montaj durumunda gerekecek ilave konstrüksiyon
• Bağlantı boruları için dekoratif boru kanalı, sıva altı döşeme ve asma tavan sökme-takma işlemleri
• Çalınma veya zarar görme riskinin olduğu durumlarda dış ünitenin korunması için gerekli önlemler
• Salon tipi klimalarda, klimanın kurulacağı mekânda, sağlıklı, güvenilir, elektrik tesisatı bulunmalıdır. Bu nedenle, elektrik tesisatı ile ilgili işlemler, yetkili elektrikçiler tarafından yapılmak zorundadır. İklimsa ücretsiz montaj hizmeti, salon tipi klimaların elektrik tesisatı ile ilgili malzeme ve işçilik işlemlerini kapsamamaktadır.
• Ücretsiz montaj sadece duvar tipleri için geçerli olup salon, kaset, kanallı, multi, yer tavan, tavan, yer tipleri ve hava perdelerini kapsamamaktadır. Bu ürünler montaj ücreti İklimsa yetkili servisleri tarafından fiyatlandırılmaktadır.
klima.com.tr web adresimizde satışa sunulan tüm ürünler ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir. Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün, tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Arıza onaylandıktan sonra işlem yapılır.

Garanti Şartları


• İlgili ürünün kullanma kılavuzunda gösterildiği şekilde kullanılması ve yetkili servis elemanları dışındaki şahıslar tarafından bakım onarım veya başka bir nedenle müdahale edilmemiş olması şartıyla, bütün parçaları dahil olmak üzere tamamen malzeme, işçilik ve montaj hatalarına karşı; teslim tarihinden itibaren 3 (Üç) YIL SÜRE İLE GARANTİ EDİLMİŞTİR.
• Garanti kapsamı içinde yapılan işlemler için işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka bir ad altında hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
• Garanti süresi içerisinde yapılacak onarımlarda geçen süre, garanti süresine ilave edilir. Tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre, ürünün yetkili servis atölyelerimize, yetkili servis atölyelerimizin bulunmaması durumunda malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisine bildirim tarihinden itibaren başlar.
• Üründeki arızanın 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde İklimsa; malın tamiri tamamlanıncaya kadar benzer özelliklere sahip başka bir ürünü tüketicinin kullanımına tahsis eder.
• Arızanın giderilmesi konusunda uygulanacak teknik yöntemlerin tespiti ile değiştirilecek parçaların saptanması tamamen firmamıza aittir.
• Arızanın giderilmesi, ürünün bulunduğu yerde veya yetkili servis atölyelerinde yapılabilir. Müşterimizin buna onayı şarttır.
• Ürünün teslim tarihinden itibaren garanti süresi içinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı, ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu üründen yararlanamamanın süreklilik kazanması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması, yetkili servis atölyelerinin mevcut olmaması halinde sırasıyla yetkili satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısından birisinin düzenleyeceği raporla arızanın giderilmesinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında ücretsiz olarak değiştirme işlem yapılacaktır.
• Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, Tüketicinin ve Rekabetin Korunması Genel Müdürlüğü'ne başvurabilir.
• Bu belgenin kullanılmasında; 4077 sayılı Tüketicinin korunması hakkında kanun ve bu kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan garanti belgesi uygulama esaslarına dair tebliğ uyarınca, T.C. Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve rekabetinin korunması Genel Müdürlüğü tarafından izin verilmiştir.

Garanti ile ilgili olarak müşterinin dikkat etmesi gereken hususlar


• Müşteriye tesliminden sonra yükleme, boşaltma ve taşıma sırasında oluşan hasar ve arızalar,
• Voltaj düşüklüğü veya fazlalığı, hatalı elektrik tesisatı, ürünün etiketinde yazılı voltajından farklı voltajda kullanılması nedenlerinden meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Yangın ve yıldırım düşmesi ile meydana gelecek hasar ve arızalar,
• Ürünün kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan hasar ve arızalar,
• Yukarıda belirtilen arızaların giderilmesi ücret karşılığında yapılır,
• Garanti Belgesi üzerinde tahrifat yapıldığı, ürünün üzerindeki orijinal seri numarasının kaldırıldığı veya tahrif edildiği takdirde garanti belgesi geçersizdir.